Kävin tänään päivällä sauvakävelemässä pitkästä aikaa (edellisestä kerrasta oli varmaan ainakin puoli vuotta), jotenkin tuli vähän sellanen olo, et ärsyttäviä ne "kepakot" siinä... :) Ne oli vaan tiellä kun piti kaivella taskusta jotain. Enhän mä meinannut niitä hihnoja edes osata käteen laittaa ennenkuin muistin/hoksasin, että niissä lukee ihan selvästi left ja right. Ilmankos ei meinannut onnistua kun vääriin käsiin ensin yritin... ;) Mun sauvat on jotku ihan perus-Exelit, joissa on ihan perusmalli se hihnakin. Ärsytti sekin, että välillä kun oli lumista, asfalttitassut luisti mutta sitten kuitenkin välillä oli ihan sulia kohtia jolloin ei viittiny ihan paljaita piikkejäkään pitää. Joten annoin tassujen olla koko ajan paikallaan. En mä saanut sykettä nousemaan läheskään sillai niinkuin olin kuvitellut. Tosin oli koko ajan sellanen olo, että jotenkin ihmeen jäykkää menoa. Onhan kävely sauvoilla kuitenkin tehokkaampaa kuin ilman, yläkroppakin pääsee töihin. Kun meno oli sen verran takkusta, niin tein sitten vähän lyhemmän lenkin kun olin etukäteen ajatellut.

Huomenna ois työpaikan spinningin lisäksi myöhemmin illalla kuntokurssin BodyStep-tunti, mutta mulla on muuta menoa, joten menen sille tunnille varman sitten seuraavana maanantaina.  

Nyt edessä suunnilleen vielä 10 viikkoa siihen Vierumäen kuntotestiin. Pitäs vähän suunnitella jotain aikataulua ja ohjelmaa seuraavalle kahdelle ja puolelle kuukaudelle. Varsinkin lihaskuntoa pitäis treenata ihan kunnolla...